İştah Var Coşku Yok
İyi pazarlar. Geçtiğimiz bültende özellikle BİST 30 özel bankaları öncülüğünde hareketin yukarı yönlü ivmelenebileceğinden bahsetmiştim ve nitekim de öyle oldu. Borsamızda temettü yatırımcılığı denince akla ilk gelen şirket olan EREGL’nin aldığı temettü vermeme kararı endeks açısından bu haftanın en önemli gelişmesiydi diyebiliriz. TUPRS’ın verdiği temettü ile güç kaybeden endeksimiz, bankacılığın desteğine rağmen EREGL haberi ile Cuma günü sancılı bir kapanış yapmasına rağmen haftayı yaklaşık %3,2’lik yükselişle tamamlamış oldu. Yurtdışı tarafında ise Powell’ın şahin açıklamaları ile kayıplar yaşayan endeksleri ve özellikle bazı Amerikan banklarında yaşanan sıkıntılı süreçleri takip ettik.
Şimdi teknik olarak neredeyiz? İnceleyelim…
BU İÇERİK SADECE ÜYELERE ÖZELDİR!
Görüntülemek için lütfen giriş yapınız. Üye değilseniz paketlerimizden birine üye olabilirsiniz.
